Att utmana sig själv

Jag har ofta väldigt lätt för att bli rastlös, så där riktigt rastlös. Jag har varit lite på det där humöret hela dagen idag och det var först nu på kvällen som jag kom på att jag hittade en grupp på Dayviews för några månader sedan, när det var som värst i skolan, som hade veckans utmaning inom konstgruppen. Jag tänkte då att den ska jag nog försöka medverka lite i när jag får sommarlov. Sommarlovet kom och jag har haft en kurs emellan men nu passar jag på att utmana mig själv lite.
 
Denna veckan var det att man skulle utmana sig att måla vatten i en behållare. De gav instruktioner på att det är "bra att använda referensbilder" så det ska jag försöka med. Än så länge är det bara en skiss på papper och jag tänkte faktiskt för en gångs skull verkligen anstränga mig för att måla den i Photoshop. Men för ikväll får det bara vara en skiss så får man ta tag i sådant imorgon.
 

Kommentarer
Postat av: David

Riktigt bra så här långt! Ska bli kul att se hur den blir när den är färdig =)

Svar: Tack :)
Läs mer om sofijeh

2012-07-19 @ 23:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0