Skolstatus

Nu är jag inne i dem sista veckorna i skolan. Om ett par veckor ska jag ha praktik, men innan dess så har jag haft examensarbetet samt läst kursen Produktvisualisering. Idag har det varit en ganska så effektiv dag, nämligen så har jag haft redovisning, lagt över rapporten i rapportmallen samt lämnat in en ansökan till tredje året "i fall om att" jag blir arbetslös efter examen.
 
Men redovisningen i kursen Produktvisualisering som vi hade idag var i alla fall att komma på en idé till en giveaway som skulle kunna vara användbar. Det är en uppgift som kan leda till ett stipendium, men med tanke på vilka duktiga klasskamrater jag har så tror jag inte att det blir aktuellt för min del. Men jag gjorde denna i alla fall, ett grepp att hålla i när man springer som t.ex. olika gymkedjor eller sportaffärer kan dela ut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0