tre små arbetsdagar kvar...

Numera är det nedräkning till jul på hög nivå. Den senaste månaden har varit otroligt stressig på jobbet och jag har därmed skrapat ihop en hel del övertidstimmar och starkt minimerat min fritid varje dag. Med andra ord har det handlat väldigt mycket om att äta, träna, sova och att arbeta. Jag gillar att ha ett ganska så hektiskt schema men ibland är det skönt att få njuta lite av situationen och få chansen till att lägga tiden på annat än jobb så det är mitt mål nu i jul.
 
Saker som jag därför ska prioritera när jag äntligen är ledig är mitt kära 3D-intresse men också träffa mina vänner, som jag i vissa fall inte har sett på flera månader. Annars ska jag även försöka mig på egna praliner, julmüsli ev lite julgodis också.
 
Men snart börjar även nedräkningen till min bröllopsdag och idag är det 178 dagar kvar tills jag blir fru. Livet leker med andra ord!
 
 

RSS 2.0