Härliga vecka

Sista skolveckan och det känns toppen! Imorgon åker jag nog till David med... Härligt att vara med honom.

Inga direkt jobbiga lektioner kvar eller några jobbiga läxor. Bara två arbeten som jag ska göra klart. Svenska arbetet är nog ganska bra om jag fixar idag. Ska bara komma på fem moderna synder. Några tips???? :)

I övrigt så är jag barnvakt åt Pontus nu och han vill verkligen hitta på något bara vi två, vilket jag borde göra!
Har verkligen ett sug åt att skriva nån låttext, får se när det kommer till verket!

Har även blivit bjuden till Kristin nu på söndag, dock vet jag ännu inte om jag ska gå dit lr inte. Hade varit kul eftersom det är lite andra som kommer dit än vad jag brukar umgås med och Lök skulle kanske dit med. Men vi får se. Jag ska fundera på det. //Sofie

Kärleken kommer, kärleken går.
Ingen kan tyda dess lagar.
Med dej vill jag följa i vinter och vår,
och alla mina levnadsdagar.
Mitt hjärta är ditt,ditt hjärta är mitt
och aldrig vill jag lämna det åter.
Min lycka är din, din lycka är min
och gråten är min som du gråter.

Kommentarer
Postat av: David

Fin dikt :) Bor Kristin i mullsjö? Mycket på programmet nu (A) Vi får planera lite sen älskling :) <3

2009-12-14 @ 21:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0