Amy Helg :)

I lördags åkte jag, Emma, Jakob och David till Skärkind för att träffa Amy och spela :) Härligt! Dock var ingen av oss riktigt taggade från början då nästan allihop av oss hade drabbats av sjukdom, men inte ger vi upp så lätt??? NEJ NEJ NEJ! Istället gav vi oss in i matchen och kämpade enda tills slutet ;)

Men redan på kvällen blev vi alla taggade då efter ett par spelomgångar "Med andra ord" som jag losade totalt på alla spelomgångar :) Ehm.. Dock gick vi inte och la oss förs 2 på natten vilket kanske förklarar våra misstag på uppspelningen, men jag tkr ändå att vi ska ge oss själva en klapp på axeln ;) // sofie



Älsklingen och Turbo :)


I kyrkan, sjukt snygg bild älsklingen tog på oss, oengagerade och allt :P Och jag blev ett ljushuvud (Y) ;D


Kommentarer
Postat av: David

Jag tycker det gick bra för er! Var ju inte dåligt alls :) Och Turbo var nästan lika energisk som du, älsk <3

2009-11-16 @ 21:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0