Biomys

Kvällen igår var superlyckad måste jag säga. Taco, pannacotta och jordgubbar är susen!
Jag är säker på att alla hade en jätte trevlig kväll och tack allihop till presenterna! Blev sjukt glad.

Idag har jag och David fixat med hans bil. Bytt däck, tvättat och städat den. Det var faktiskt ganska mycket roligare än vad jag trodde att det skulle vara. Kan ju bero på att jag sprutade ner David med vattenslangen. Nä det gjorde jag inte riktigt, skvätte bara lite... (A) Var ju inte lika roligt sen när jag fick igen. Men sånt får man tåla.

På eftermiddagen gick vi på bio. Såg draktränaren i 3D. Var väldigt kul och det var en mysig film. Måstes rekommenderas. Dock måste kritik ges till SF som la till sitt feta 3D-tillägg i priset. Ofta de där brillorna kostar 30 spänn för att få lånas och sen ges tillbaka på återvinning. Finns billigare sätt kan jag lova!

Har haft en dundermysig dag med min David... Tack!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0