10 månader

Idag har jag och David firat 10 månader tillsammans. Tiden har gått så otroligt fort men samtidigt känns det som vi har känt varandra i en evighet. Idag har det varit en riktig mysig dag, med lite små skurar.

Vi har gått promenader och bakat nyttig cheesecake samt åkt ut en sväng till piren och tittat på dimman som låg ute på vättern. En helt perfekt dag med andra ord och jag är riktigt lycklig. Om någon skulle ha sagt till mig för ett år sedan hur bra jag skulle må nu och hur mycket friskare jag hade varit hade jag aldrig trott på det. Men nu med facit i hand så vet jag att David har gjort en hel del för mig och jag har gjort en hel del för honom också.

Jag tror på vårt förhållande och jag tänker mer långsiktigt nu än vad jag någonsin har gjort förut. Jag mår annorlunda nu än tidigare och allt känns riktigt bra. David, du är det bästa som har hänt mig. Kom ihåg det!

Men nu ska jag och min lilla nörd gå
och lägga oss... Godnatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0