Umeå nästa!

Godmorgon allihopa. Jag och David har precis börjat käka frukost eftersom vi ska åka om en timme mot Stockholm. Där ska vi ta nästa flyg till Umeå där vikterna ska flyga ;) David och Adam ska som sagt delta i Raw RM (styrkelyftning). Själv så åker jag dit för att heja på David framför allt, men kanske lite på Adam också fast jag ska skriva tre artiklar om det till måndag eller tisdagens tidning. Hoppas det går bra helt enkelt.

Men jag är en smula nervös, eftersom vi ska flyga dit. Men jag klarade ju av två flygturer till Minsk och två tillbaka till Sverige så jag borde ju klara av detta också. Härligt att flyga på fredagen den trettonde. Det är precis som om man BER om att flyget ska krascha eller något. Inte för att jag är särskilt vidskeplig, jag skev det där mest för att reta David eftersom han har varit tillräckligt nörd för att ta fram massa statistik om att fredagen den trettonde inte  är någon mer olycksdrabbad dag än någon annan. Jag säger bara det är upp till bevis, men vi får la hoppas på att statistiken är med oss.

Vi kommer bo på Hotell Aveny vilket Annica förklarade för mig låg mitt på Vasaplan. Bra, då har vi koll på läget. Det är ju nice. Hon har även gett oss en lokalguide, Petsson. Undrar om hon vet att hon blev utsedd till det? Vi kommer förhoppningsvis och troligtvis ha tillgång till internet på hotellet och då kan jag uppdatera redan ikväll och berätta hur allt har gått!

Nä, nu blir det att slänga i sig det sista och sen springa och väga och mäta väskan. Måste hinna med sådana saker innan vi åker. 10 kg handbagage är det som gäller!

Ha en bra fredag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0