Vattenfall #3

Idag tog jag och David en prommenadsväng här i Barnarp. Jag hade släpat med stativet med förväntningarna på att få höjdarresultat på vattenfallet som finns här. Jag har länge suktat efter att också kunna få vattnet så silkeslent som proffsen får och nu har jag äntligen testat det med. Jag blev jätte nöjd över resultaten. Här är dem:









Jag känner att jag har utvecklats en hel del med fotograferingen under sommaren. Kanske beror det på att jag verkligen har lagt ner tiden och läsa på lite om hur kameran fungerar och hur man får bra bilder och att jag har tagit en hel del bilder nu under sommaren. Oavsett vad det än beror på så har jag i alla fall lyckats med ett av målen som jag satte upp innan sommaren och det är jag stolt över.

Nu blir det att knyta sig. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0