Onödigt inlägg

Äntligen har jag fått tillgång till en halvt fungerande stationär dator. Men jag ska inte sitta här idag i alla fall, jag har annat att göra. Om jag skulle våga skriva ner en lista på allt som behöver göras här så skulle den bli flera meter lång, så jag vågar inte ens testa. Jag vet ändå vad som behövs göras. Men nu på morgonen har jag börjat korta ner allt som behövs att göras lite, lite grann. Inte så mycket för världen att se kan jag säga, men för mig är det otorligt mycket.

David ska sluta lite tidigare idag för att få lite mer tid över till annat. Så när han kommer hem blir det en tur till IKEA och till mediamarket. På IKEA blir det att köpa skrivbord till datorn (skitbilligt, för övrigt) och en bokhylla (lite mindre billigt). Så snart kanske vi får ordning här lite till, hoppas kan man ju alltid i alla fall. Våra grannar med den där söta hunden som jag tidigare har pratat om verkar ha flyttat. I söndags så stod deras bil utanför på tomgång i säkert 20 minuter medan de lastade in matta, tv m.m. Och sedan satte de sig i bilen och åkte och sedan dess har vi inte hört ett ljud från de där uppe. Så i månadsskiftet tänkte jag ta en liten titt på listan i tamburen och se ifall namnen har bytts ut.

Mamma och Pontus kanske skulle ta en sväng hit idag, vi får väl se hur det blir med det... Har faktiskt inte hört något alls ifrån dem. Well, well. Kanske borde ta tag i den där teorin... hatar att plugga på jullovet när man egentligen inte borde behöva det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0