Risketta & lägenhetsnycklar

Nu är äntligen ännu en sak avklarad för körkortet. Gick idag riskettan och klarade den, så äntligen har jag avklarat de där jobbiga obligatoriska grejerna. Nu är det bara uppkörning och teoriprov kvar, men innan dess blir det lite körlektioner. Jag har faktiskt bokat tid på måndagmorgon för det, vilket är helt kanon för jag är på banan med körkortet nu då.

En till grej som jag hann med under dagen var att hämta ut nycklarna till lägenheten. Dessutom har jag börjat packa ner mina saker ordentligt. Böckerna gick ju ganska så snabbt, men jag har en kärlek till böcker så det var svårt att besluta vilka som man ska spara. De flesta böcker har man ett speciellt minne ifrån och därför är det svårt... Men nu har jag kommit fram till vilka och de ligger i flyttlådor numera. Sedan upptäckte jag att jag hade visst lite måste ha grejer som jag inte minns att jag ens har haft. Andra saker som jag trodde att jag ägde trodde jag visst fel om. Om en liten, liten stund ska jag bege mig till tågstationen för att ta tåget in till jkpg....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0