18 nu då...

Ja, idag var det min födelsedag. Fick jätte många fina presenter och uppvaktning av både pojkvän, släkt, familj och vänner på olika sätt. <3 Tack <3.

Till er som undrar om jag inte har svarat på något grattis sms så beror det på att jag inte har kunnat svara på alla eftersom jag inte har gratis sms. Förlåt (A) Men tack så jätte mkt, det betydde och gjorde min dag :)

Ny mobil och allt så känns absolut bra :))) David var världens sötaste under hela dagen. <3

Förövrigt så måste jag berätta att David fick veta att han ska på intervju imorgonbitti. Hoppas att det går bra för honom <3.

Har haft en otroligt bra dag. Dock så slutade den inte lika bra men jag tänker inte säga varför av goda skäl. Men jag hoppas att det lugnar ner sig om några dagar. :)))

Ja ja... Nu ska jag sova.. <3 Godnatt allihop...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0