Händelserik dag

Idag har dagen varit bra måste jag säga. Har gjort så otroligt mycket nytta på kort tid. Första delen av dagen var enbart slappt. Gjorde i princip inget vettigt. Bara satt vid datorn, mobbade David. Ja, ni vet det vanliga liksom.

Det var inte förs jag kom till Mullsjö som jag tog tag i mitt liv. Allt började med semlorletande på konsum. Detta var en jakt som definitivt ledde till mkt bekymmer. Inga semlor på konsum. Bara att gå hem med ett ledset sms skickat till älsklingen som var på gymmet.

När jag kom hem uppmanade jag pappa att vi kanske kunde köra en sväng vilket ledde till en timmes bilväg till industriområdet, till knaggebo och sen hem. Gick otroligt bra trots att jag itne har kört på länge. Var ganska koncentrerad måste jag säga. Därför gick det toppen. Inga krockar idag inte.

Efter att jag kom hem ifrån bilfärden fortsatte duktigheterna med ett resultat av ett städat rum, vatten till mina kära kaniner och 50 sidor lästa ur den engelska boken. (Y). Sedan fortsatte min jakt på de perfekta semlorna vilket ledde till en promenad till Ica där jag skulle möta upp David. Som vanligt var han inte där vilket inte förvånade mig ett dugg och eftersom jag gärna ville ha koll på om jag skulle vänta eller ej så ringde jag honom ett antal gånger utan någon som helst respons. Därför gick jag in på ica för att hitta den perfekta semlan innan Ica stängde vilket resulterade till att det blev nästan 4 semlor köpta ist för 2. Då visar det sig att han har glömt sin telefon i bilen, förvånad???? NÄ. Varför inte? För det är inget ovanligt ;)

Och eftersom David hittade de perfekta semlorna innan ica stängde skulle givetvis min mamma skicka ett sms när de har låst ica och be om ett mjölkpaket. What??? Därför resulterade detta till en prommenad till konsum för att köpa ett paket mjölk. Men vi är inte bittra ;) Vi ser det som träning :DDD

Så när vi kom hem var det bara att feta oss och inse hur otroligt duktig vi har varit idag. Som sagt en händelserik dag :) puss & kram Sofie


Kommentarer
Postat av: Moster Kina

Vad söta ni är .....

2010-02-18 @ 16:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0