Behöver som bäst...

Känns som en hel evighet sen man såg David sist. Saknar honom så... Som tur får jag ju se honom på fredag. Hittills är mina planer som så att på fredag åker jag till Jönköping. Måste hitta något att ha på mig för på lördag ska jag på bröllop om jag inte minns fel ;)

Nu väntar pluggandet. Måste komma igång med projektarbete. Jag och Emma ska göra det tillsammans och vi har några planer på hur vi ska använda pengarna och hur vi ska få in. Härligt med lite kontakter ;) Sen ska vi även försöka få tag på en kille som heter Jonathan Fagerlund. Som jag har fattat det så är han ett år äldre än mig och han var med i melodifestivalen förra året med Welcome to my life. Det bästa av allt... HAN BOR I JÖNKÖPING. Vi får la se om vi får tag på honom och om han är villig att ställa upp för välgörenhetens skull, men det hade varit häftigt.

Just nu skulle jag behöva mitt pennfack som har vart borta i evigheter då jag tänkte plugga snart. Men jag antar att jag får köpa nytt, lika så med doftljus som jag INTE bränner mig på...

Ha det bäst /sofie


Kommentarer
Postat av: Tina

sv: saknar dig med =( aah, fast jag har inte alls mke tid ;o men jag ska t habo under sportlovet hehe så vi kanske kan träffas då ^^ <33

2010-01-14 @ 21:01:45
URL: http://bloggtina.blogg.se/
Postat av: Tina

sv: saknar dig med =( aah, fast jag har inte alls mke tid ;o men jag ska t habo under sportlovet hehe så vi kanske kan träffas då ^^ <33

2010-01-14 @ 21:01:48
URL: http://bloggtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0