Härliga Lördag

Hej allihopa,

Idag är det äntligen lördag, egentligen gillar jag inte lördagar så jätte mycket trots att man är ledig just för att då vet jag att imorgon är det söndag och då är det snart måndag... INTE KUL...

Igår och förrgår var väldigt bra dagar. Har fått jobb erbjudanden två dagar i rad kan man säga, aldrig fel eller hur? :) I torsdags fick jag veta att vi reportrar kunde få jobba för riktiga JP, i alla fall små uppdrag. Ska verkligen fundera på det, tänk vilken bra merit det hade varit...

Igår ringde jag upp och bad om att bli skriven på vikarielistan för förskolorna i mullsjö. Troligtvis blir jag väl uppskriven, men inget verkar vara helt klart ännu. Men jag hoppas på det bästa...

Nog om de senaste dagarna. Idag väntar statsparken och bio och mys med David. Härligt! Ska bli spännande att se om Avatar håller måttet som alla säger att den gör. VÄNTA BARA, filmkritikerna är i stan ;)

David sitter just nu och spelar keyboard, han håller på att lära sig massa låtar hur fort som helst... KÄNNER MIG SÅÅÅ DÅLIG (A) Nä, nu ska jag inte vara dum...


Uppdaterar nog sen ikväll efter filmen så får ni höra vad jag tyckte om filmen :)

Ha en fin solig lördag!/ Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0