Fira Pontus 6 år på Pappas sida

I helgen som var hade vi även kalas för Pontus i Stadsparken då vi bjöd in släktingarna från Pappas sida. Var jätte trevligt, dock kom jag och David lite sent eftersom vi bakade kladdkaka till allihopa. Där med lyckades vi komma en hel timme sen! Så kan det gå när inte haspen är på som jag brukar säga. Jag träffade även min nyaste kusin, Theodor som är Elisabet och Mikaels son. Måste säga att han var sjukt söt! Var jätte söt på bild dessutom. Var en bra dag och Pontus var super nöjd.


David i Stadsparken!


Håkan, Gabbe, Mikael och Pappa bland fikat.

Mamma i Stadsparken

Elisabet i Stadsparken


Ninja, Elisabet och Mikaels vovve i Stadsparken


Kommentarer
Postat av: mamma

Du vet vad man säger: Fint folk kommer alltid sent... Och kladdkakorna kompenserade nog förseningen lätt för alla, annars hade fikat bara bestått av kex. ;)

2010-07-15 @ 09:11:18
Postat av: Moster Kina

Fina bilder ..

2010-07-16 @ 06:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0