Lyxfrukost med överraskning

God morgon!
Idag väntar midsommarfiranden och trots en mulen morgon är det faktiskt soligt ute. Hoppas att det håller i sig under dagen. I så fall ska jag inviga min nya gråa klänning.

Om vi senare ska gå in på något helt annat så har jag och David haft värsta lyxfrukosten idag. Gröt med jordgubbar och banan och till efterrätt så blev det jordgubbar, grädde och mjölk. Förresten heter det verkligen efterrätt när man precis har käkat frukost? Sen gjorde jag en liten upptäckt. David har storleken small på linnet. Han som brukar ha storlek xtra large och tycka att det är för litet. Jo men visst är det trevligt att bli överraskad någon gång ibland.

Ha en bra midsommar allesammans!


Kommentarer
Postat av: David

Jag måste ha krympt när jag kan ha så små storlekar =) Du är jättesöt i din nya klänning älskling :)

2010-06-26 @ 17:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0