Internationella kvinnodagen

Min att göra lista känns tio tusen meter lång men jag är inte bitter :) Idag är ju internationella kvinnodagen och det är ju inte fel ;) Hoppas bara att man uppmärksammar kvinnorna extra mkt idag. Fast sen var det ju jag som blandade ihop det lite med skottdagen ;)

Igår firades jag och Jonas igen med släkten. Elisabet och Mikael hade åkt från Göteborg för att träffa oss och det kändes jätte roligt. Var så länge sen man träffade dem. Hoppas allt går bra för dem och deras blivande barn. Farmor kom också och det var guld värt. Kändes verkligen toppen att hon kom hem till oss. Hoppas hon inser det.

Jag får väl snart ta och planera in någon gång då kompisarna kan fira mig. Ska bara komma fram till när och så. Men som det ser ut just nu så lär det bli till påsklovet ;) haha

Saknar David också och det känns en hel del när han åkte. Jag vet att han saknar mig med<3. Allt känns toppen!

Kram kram till en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0