500 spänn fattigare :D

Nu var äntligen den där introduktionskursen avklarad. Kändes skönt! I de 3,5 timmarna satt jag ständigt och kollade på mobiltelefonens klocka för att se hur lång tid det hade gått. Hungern och längtan efter att komma därifrån blev jobbig men nu är det desto bättre att ha det avklarat. Jag måste ändå säga att den här kursen var bättre än den indroduktionskursen jag gick med mina föräldrar då när jag hade fyllt 16. De sa mer om vad handledaren ska tänka på. Vad som är de vanligaste felen o.s.v. Äntligen var den mer inriktad på hur man lägger upp körningen hemma än på alkoholen. GÖTT!

Med andra ord en helt lyckad kväll. Det som var negativt var att jag inte hann packa innan jag åkte och att vi var sjukt sega både jag och David. Aja, nu så har vi en sak mindre i världen att klara av ;) Körkort nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0