Redovisning & Jobb

Hej allihop!

Nu är man något sådär utvilad efter en halvdålig natt. Men idag ska jag vara på topp av många tusen anledningar. Ska hålla mig fokuserad hela dagen eftersom jag och Emma har bland annat redovisning i Naturkunskap. Skönt att bli av med yttligare en grej och sommarlovet börjar ju närma sig med stormsteg. Wihooo! Redovisningen handlar om kloning och vi har tre slides var. Lagom stort och lagom mycket text enligt mig så det går nog bra! Det tror jag i alla fall.

Dessutom kommer det bli jobb idag med. Ska ta tåget tjugo i fyra från mullsjö och in till Jönköping. Ska bort till Science Park och fota David och hans kollega som jag har sagt tidigare. Jag tycker att de existerande bilderna har en halvknepig vinkel. Dessutom lutar de anställda åt olika håll. Ska det verkligen vara gjort så när en proffsfotograf har tagit dem? I alla fall så ska bilderna bli så lika de existerande som möjligt. Jag testar mig fram helt enkelt så får vi se sen! Ska slänga in en bild på Frallan som finns på deras hemsida. Dock hänvisar jag inte till divids hemsida eftersom man behöver silverlight för att kunna se dem. 



Nu gör jag som David och byter helt tvärt samtalsämne ;) Det verkar nu för tiden vara som love is in the air för alla. Jag tycker att det känns som vårkänslorna har grabbat tag i alla mina vänner och sett till så att de har fått lite kärlek. Härligt tycker jag! Är så glad över att mina vänner får uppleva desamma känslor som jag känner för David. Tänka sig, bara lite ömhet kan ändra inställningen till en helt vanlig skoldag, i alla fall för mig. Så om någon av er läser detta som har nyligen funnit kärlek så säger jag grattis och lycka till! :)

Hm.. var det allt? För stunden, ja! Får se om jag uppdaterar något mer ikväll. Det beror på när vi kommer hem till David, men det tror jag nog! Ha en bra dag!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0