Tummen upp åt tillvaron!

Det är sjukt mycket snö och givetvis är inte turen på min sida, vilket resulterade till ingen halkbana idag utan på måndag istället. Körlektionen gick dock bra fast körskoleläraren var sen, förståeligt i detta väder. Jag är så sjukt stressad nu i denna situation som är nu. Under denna och nästa vecka händer typ allt på samma gång. Överflödigt mycket läxor, prov, inlämningar och redovisningar i skolan, flytt, riskutbildningar hit och dit, körlektioner, högskolan och som om detta inte vore nog spelning om en vecka i Missionskyrkan. Tummen upp åt tillvaron!

Givetvis ska man inte klaga det finns massa positiva grejer nu också. Jag har till exempel aldrig i hela mitt liv uppskattat varma duschar så mycket som nu, för att dra upp något som får mig att le lite extra i snöstormen. Men återigen till verkligheten och pluggandet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0