Depp och Pepp

Idag har det varit värsta deppdagen i skolan. Alla har varit sjukt trött och ingen har orkat säga typ ett ord till varandra på hela dagen. Ingen säger typ mer än nödvändigt på lektionerna, ja ni vet vad jag menar. Själv har jag sovit väldigt oroligt inatt. Drömde en jätte läskig dröm och sen kunde jag inte somna om, jag som verkligen hade behövt den där djupsömnen, attans.

Jag inser nu allt mer och mer att jag har haft en otroligt stark start i skolan, det gillas. Bara hoppas på att det håller i sig nu när det börjar bli mycket. Ord som kvalite har blivit allt vanligare nu. Snart slutar vi och det känns gött. Jag och David har börjat planera inför vår ullaredsresa, båda våra mammor verkar vilja följa med. Känns roligt att de vill vara en del av vårat inhandlande till lägenheten.

Snart blir det företagsekonomi och jag är sjukt trött. Sen blir det hem och vända för att jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0