Helgbestyr

Ja, min helg har varit allt annat än lugn kan jag säga. Jag och David har farit mellan Mullsjö, Bottnaryd och Jönköping hela helgen känns det som. Under lördagen så åkte vi omkring i varenda möbelaffär i hela jkpg känns det som för att kolla på utbudet av soffor eftersom vi sedan skulle till bottnaryd för att kolla på möbelutförsäljningen. Efter ett antal funderingar kom vi fram till att köpa en soffa där. Sedan bar det av till jkpg igen för att fira Davids pappa. Men innan vi kom fram så hoppade vi ut från bilen och sprang in på Willys för att köpa blommor till Davids pappa.

Måste säga att jag var jätte trött hela kvällen men jag var väldigt glad över att ha en sak mindre att fundera på nu tills flytten. Var verkligen skönt att få en sak avbetat. Nu idag så var vi iväg och tränade på gymmet en snabbis på morgonen. Mest för att jag skulle ge Davids intresse en ärlig chans. Och jag måste erkänna. Det var roligare än vad jag trodde. Men vi får la se vad som händer sen, om jag ger det någon mer chans. Har testat nu i alla fall.

Efter det så bar det av till Mullsjö för att hämta släpkärran och sen till bottnaryd för att hämta sofforna. Själva hämtningen gick okej, men var lite orolig för att den ena killen skulle paja den ena soffan som han slängde sig över i princip när han försökte komma ut ur släpkärran. Men det verkar ha gått bra. Nu står i alla fall sofforna så fint uppställda i Davids föräldrars vardagsrum och de verkade faktiskt lite sugna på att skicka med oss deras soffor så att de skulle få behålla dem. Lustigt med tanke på att de står inplastade så att man ser inte ens färgen på dem. Kommer bli problem att få in dem i lägenheten tror jag. Men det problemet tar vi då!

Nu ska jag göra lite annat tror jag!

Kommentarer
Postat av: David

Måste säga att jag blev sjukt impad av vad du klarade! Jag menar, en trea på 60 i mark är inte många som klarar första gången, i din viktklass. Jag tror nog det går fint med sofforna sen. Tar vi bara bort plasten går de nog in utan problem, och blir lättare att bära med! Du är bäst <3

2010-10-24 @ 22:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0