Lägenhetskoll på Rosenlund

Jag och David var igår och tittade på en lägenhet på Rosenlund, nästan granne med vätterstranden så att säga. Det var en helt okej lägenhet. Dock tyckte jag och David att det var konstigt upplagt. Liksom jättestort sovrum och typ minikök? Sedan var den väl inte i de nyaste laget, men det är nog inte så omöjligt om att de skulle kunna tapetsera om i något enstaka rum i alla fall. Det var 63 kvm och det är precis lagom i storlek på så sätt. Dessutom fick vi en liten balkong och det är ju nice på sommaren.

Så David åkte idag på morgonen till hyresvärden för att ansöka om lägenheten. Men uppenbarligen behövs det borgensman för mig. Så jag hoppas på att mamma ställer upp som det eftersom vi inte direkt har några planer om att utnyttja det. För alla som söktes krävdes det antingen borgensman eller ett fast jobb och förtillfället har jag inget av det.

Men jag tänkte att ni kanske är sugna på att se hur det såg ut. Så jag gjorde en sådär lagom avancerad teckning i paint för att visa hur det såg ut. Vill bara påpeka att huset heter vulkan och är gult och brunt... What?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0