Monday is back on track

Alltså detta lägenhetsletandet gör mig på dåligt humör. Vi har ännu inte fått svar om den på Rosenlund och vi vet inte heller om vi ska säga ja eller nej till den om vi blir erbjudna att skriva på kontraktet. Jag håller i alla fall tummarna på att David tar ett bra resultat om vi blir erbjudna lägenheten vilket jag tror att han gör.

Sitter i skolan nu och ska ha internationell ekonomi, tydligen utan lärare? Eller? Ja, han har inte dykt upp än i alla fall och jag hoppas verkligen på att han skjuter upp provet en vecka i alla fall på grund av hans frånvaro. Men det återstå att se.

Hoppas verkligen på att det blir riktigt bra oavsett om vi hittar en lägenhet snart eller inte än på ett tag. Men det hade varit kul att hitta någon som man trivs med direkt.

längtar efter David...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0