Sovmorgon med tradera

Vardagen har kommit igång efter helgens utlopp, vilket är ganska tragiskt eftersom snart är det helg igen. Bara några få dagar kvar tills lovet och det gör mig ingenting. Hade en sovmorgon idag vilket var välbehövligt eftersom jag inte orkade göra läxorna igår, så det fick bli idag på morgonen istället. Detta resulterade till att engelska-uppgiften blev klar! Härligt att bli färdig!

Jag hann faktiskt till och med att slänga upp en annons på tradera. Som en del av er redan vet så höll jag på en hel del med att göra egna smycken ett tag och jag har ett litet lager där hemma som jag aldrig fick sålt. Nu när jag fick ett erbjudande av CSN att lägga upp gratis annonser på tradera så tänkte jag passa på. Så om någon vill buda på det så får ni gärna göra det.

http://www.tradera.com/item.mvc/viewitem/?auctionId=120778574








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0