Stolt storasyster

Åh, längtar nu tills efter skolan. För då blir det hem och packa och sen ut och springa en snabbis och sen så åker jag in till stora staden för att möta upp David och ta en helgmystripp till stora Götet. Så då blir det att ladda kamerabatterierna ordentligt.

Förövrigt så måste jag skryta lite. Min sexåriga bror hängde härromdagen med ut och springa. Visserligen på en ganska kort tur, 1 km. Men han var tapper och orkade springa hela vägen i nästan mitt tempo. Han kommer bli duktig det vet jag. Bara lite självförtroende som saknas. Men om man börjar tro ordentligt på sig själv så kommer han lätt orka springa hur långt som helst.

Nu blir det religion som väntas och sen sluta. Historian uppgiften är avklarad, nice. Geografiprovet gick också bra. Så härligt.

Svar på kommentaren från Lovisa. Jag går tredje året, Samhäll Ekonomi på Mullsjö Gymnasiet. Ett helt okej program måste jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0