Rent trams faktiskt

Tisdag kväll, exakt en vecka sedan David fyllde år. Enligt Olivia kommer han inom ett år få gråa hår, men det återstår att se, haha. Idag var det faktiskt bara jag och Olivia i skolan. Helt så där mysteriskt har de övriga i gänget drabbats av något konstigt virus eller något. Kanske samma som har drabbat våra datorer på skolan? Vem vet?

Jag hoppas på att de snart är på benen igen i alla fall. Emma hoppas jag starkt på att hon kommer vara i skolan imorgon eftersom jag får gå till grundskolan själv annars. Det är bara att hålla tummarna med andra ord.

Så vad hände ikväll egentligen? Gjorde egen jordgubbskräm med extra lite socker i, åt mörkt nybakat bröd och te framför Idol. Innan dess hade det blivit några müslibars som slank ner. Jag bakade igår kväll. Kanske kan lägga upp lite bilder och recept på dem, för nu blev de riktigt lyckade!

Kanske är dags nu att ta tag i säkerhetskopieringen då min dator kommer scannas imorgon och kanske formateras om ifall jag har otur. Jag hoppas på det bästa! Min dator och jag ska inte gå skiljda vägar. Inte än i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0