Vart tog tiden vägen? Ingen som vet lika bra att gå hem.

Om ungefär tjugo minuter sticker jag till bussen. Ska jobba idag så nu blir det ingen rast och ingen ro. Planerade att springa idag men jag vet inte om jag är nu tvungen att skjuta upp det tills imorgon. Jag hoppas verkligen inte det. Kanske tar kort rundan idag då. Nu hinner jag ju inte men kanske sedan, beror ju på när jag har jobbat klart och så.

Tänkte bara förvarna dessutom att jag antagligen inte kommer bli mer aktiv än så här idag. Om en vecka har jag prov och ska ha skrivit klart mitt tal. Kanske borde ha gjort klart historiauppgiften också samt broschyrena för konserten. Shit, vart tog tiden vägen?

Måste bara säga att dagens höjdpunkt lätt var Olivias kommentar. "Jag var barnvakt igår till ETT unge". Ja, vart svenskan tog vägen vet jag inte, men hon bjöd oss på ett gott skratt i alla fall! Det var vi tacksamma för vill jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0