17/50

Statusen för det hemliga projektet ser ut så här för tillfället. Sjutton delar av femtio. Visst känns de där femtio delarna väldigt lååångt borta för tillfället, men känns ändå som att jag kommer komma dit rätt så snart. Jag har ju ändå lagt upp en plan för när allt ska bli färdigt. Dock har jag ju inte hållt den till pricka då jag inte gjorde speciellt mycket på det förra veckan, men desto fler delar till den här veckan då. Eller hur? Jag har i alla fall nästan tagit igen det som jag låg efter, men inte riktigt. Egentligen behöver jag fixa två delar till den här veckan för att inte hamna för långt efter, men vi får se hur det blir helt enkelt.

Förövrigt tyckte jag att det var dags för en ny ledtråd idag. Det var ju ett tag sedan sist så jag slänger in en kluring som ni kan få fundera på lääänge nu tills nästa ledtråd kommer upp här på bloggen.


Kommentarer
Postat av: mamma

bygger du ett piano... ;)

2011-04-07 @ 22:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0