Dålig start på min sista lediga dag...

Dagen hittills har varit sååå otroligt dryg. Jag har fattat nu det negativa med min flytt och jag är inte alls särskilt glad idag för fem öre. För det första är vår balkong nedsmutsad av skräp från grannens balkong som de har sopat ned så antagligen blir det till att lägga om hela trallen idag eftersom det har varit fint i ungefär fem dagar så var det väl på tiden att städa i ordning där igen...? För det andra så är vårdens system helt drygt och Mullsjö har inte skickat över sina journaler om mig till Jönköping alls (enligt vården i Jönköping, men de har inte ens kollat upp det) vilket innebär att det blir svårt för mig att få hjälp i Jönköping. I Mullsjö finns det liksom inga tider alls och det gör det en omöjlighet för mig att komma dit också.

Krångel, krångel, krångel! Man blir inget annat än trött på allt krångel. Jag vill att allt ska vara smidigt och enkelt, men tydligen blir det svårare än vad jag någonsin hade kunnat tro... 

Kommentarer
Postat av: mamma

Så trist och jobbigt när saker inte funkar som man tänkt och önskar. Men, bara bita ihop och ta nya tag. Kram

2011-04-26 @ 19:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0