Sunday

Härlig dag, faktiskt. Men dock väldigt trist. Imorgon är det dags för vardagen igen, skola och jobb och lite sådant där till. De där helgerna är för korta känns det som. Men visst har jag fått en del gjort, vilket känns otroligt skönt. Idag jobbade jag en bit på mitt hemliga projekt, dock kom jag inte speciellt långt eftersom mamma smsa och ville att jag skulle gå på A6 med henne, vilket det blev. Kändes kul att träffa henne en stund till faktiskt även om den tiden gick väldigt fort. Annars har jag och David tränat ett hårt pass på gymmet vilket jag hoppas känns i mina ben imorgon. Tagit en tripp upp till Davids föräldrar och hälsat på dem lite och sedan har jag pluggat till filosofiprovet och målat en teckning på Kate Perry som inte blev speciellt likt henne. Aja, ett försök var det i alla fall.

Jag har fortfarande inte lyckats komma in i den nya tiden. Eller rättare sagt, på morgonarna har jag väl gjort det delvis, men på kvällarna har jag väldigt svårt för att lägga mig den tiden som jag tidigare gjort. Nej, det blir att skärpa sig. Får väl gå och lägga mig nio på kvällen om jag inte lyckas hoppa i säng i tid snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0