En söt liten lapp

Vill först och främst bara säga att det är verkligen kul att så många nya kollade in min blogg igår. De unika besökarna ökade ganska så kraftigt så nu hoppas jag på att några nya håller i sig. Har precis slängt i mig lite frukost och ska snart börja med det grafiska till appen igen och fixa om knapparna som inte riktigt blev helt hundra igår. Så nu vet ni vad jag kommer att roa mig här ett tag med.

Tidigare idag när jag gjorde i ordning frukost till mig så hittade jag en lapp i kylskåpet som min David hade lämnat efter sig. Blev riktigt förvånad för precis innan han åkte berättade han att han hade stressat hela morgonen för att han skulle komma i tid (och tydligen ställer man sig och skriver en söt lapp då?).  Var gulligt i alla fall och jag blev glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0