Mattekursen är över...eller?

Igår hade jag som sagt matteprov. Med den "tur" som jag hade klarade jag det inte. Dock efter jag hade suttit och räknat och fixat igår så fattade jag faktiskt inte vart jag hade gjort fel och efter att ha mailat läraren och frågat visade det sig att jag hade gjort en helt korrekt uträkning. Eftersom jag fick två fel på redovisningen så blev jag godkänd. Skönt när det bara blir ett litet missförstånd och att det går att lösa sig ändå. Speciellt när man kan det.

Dock är det omredovisning imorgon och eftersom jag bara har ett enstaka poäng ifrån en femma så känner jag att jag måste försöka. Jag har inget att förlora! Och om jag inte får mer än det som jag redan har så är det lugnt, då får jag vara nöjd med min starka fyra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0