Vansinnigt kreativ...

De senaste dagarna, både denna och förra veckan har jag varit vansinnigt kreativ. Det känns faktiskt nästan riktigt tråkigt att inte kunna visa er någonting alls förens efter julafton och då kommer det finnas massor att visa. Så sex dagar till får ni stå ut med en aning tom blogg. Dock har jag ju fina kattbilder att visa er som kommer pryda bloggen framöver. För trots att jag har de busigaste katterna man kan ha så har jag också dem finaste.

En sak saknar jag dock väldigt mycket från tiden innan vi skaffade katterna och det är att kunna ha växter framme utan att jord åker ut över hela golvet. Men som tur är så växer dem också så snart kanske vi kan ha det framme igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0