2011

Det nya året började super bra! Jag tänkte ganska så snart lägga mig och sova, men jag tänkte bara titta in en snabbis innan dess och hälsa alla gott nytt år. Mitt och Davids nyårsfirande blev helt perfekt. Mina och Davids föräldrar var här och hade lite knytkalas. Ludde hängde också med och var ganska så tyst trots att han var livrädd för raketerna, jag som hade förvarnat grannarna på att det kunde bli en del skällande från vår lägenhet. Men det var skönt att han var tyst i alla fall.

Vi spelade också lite sällskapsspel, Vilda gester och Absolut överrens stod på den listan och trots att jag och David kämpade på så förlorade vi. De som känner mig ganska väl vet att jag är en kass förlorare, men vet ni vad? David är en ännu sämre förlorare. Jag tycker i alla fall att det var ganska så roligt! Chokladmousse till päronhalvor blev till efterrätt som David hade gjort, jätte gott. Måste bara berömma David, han är jätte bra på att laga mat, baka m.m.

Idag tog vi en liten sväng till Barnarp och tittade på Ivanhoe. Jag har faktiskt aldrig sett den innan så det var lite roligt av den anledningen. Efter Ivanhoe åkte vi till Davids morföräldrar som uppenbarligen blev väldigt glada för sällskapet, sedan blev det lite övningskörning. Imorgon väntas faktiskt en slappardag och det ser jag äntligen fram emot. Blir väl lite fix då med, men imorgon ska vi bara vara med varandra och ha det mysigt!

Imorgon ska jag dessutom ladda in bilder från kameran som jag tog under nyår, så ni får vänta lite till innan dess. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack!

Ja det var verkligen jättetrevligt!

Och allt var jättegott, ni är duktiga på mat, och bak båda två.

Hoppas resten av året blir lika bra.



God fortsättning

2011-01-02 @ 08:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0