Davids lediga dag.

Har blivit lite dåligt med bloggingen idag, men istället så har jag njutit av Davids lediga dag. Då har vi bara passat på att vila ut så vi har redigt med krafter inför fredagen. Ganska så peppad faktiskt för morgondagen. Får återigen besök då, fast den här gången av Evelina. Har nog inte sett henne sedan november så det kommer bli ett kärt återseende med mycket prat skulle jag gissa. Kanske till och med en fotorunda? Men det får vi se.


Förutom vår slappardag så har vi också besökt Davids föräldrar samt hans bror med respektive. Åt god mat och spelade sällskapsspel, sammanfattar kvällen ganska så bra tycker jag. Övningskörde dessutom dit och hem, härligt! Börjar nog få kläm på det där med att köra i geggig snö. Vilken befrielse det kommer bli med körkort säger jag bara... Längtar verkligen!

Kanske borde dra mig tillbaka nu, klockan börjar bli ganska så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0