Ett brev på posten

Som ni redan vet har jag inte varit hemma på hela kvällen idag, då jobb har stått högst på listan bland annat. Men när jag kom hem ikväll så upptäckte jag ett rätt så roligt brev som hade kommit med posten. Ett brev om att jag har en sak att hämta upp på självaste posten som tydligen ligger rätt så nära här. Om vi säger så här, bilderna säger rätt så tydligt vad detta handlar om. Men en liten klapp på axeln tycker jag nog att jag förtjänar efter allt slit kring detta.



På kvällen samma dag som jag fixade det så överraskade David mig med lite fika från Cafe more Coffee. Han hade valt ut choklad med ost muffins, han vet vad jag gillar. Ost och choklad, mina favoriter i samma. Lovar det var inte så mysko som det lät, var nog philadelphiaost eller något liknande.


Kommentarer
Postat av: David

Stort grattis igen älskling! <3 Verkligen kul att det gick så bra!

2011-01-20 @ 23:10:36
Postat av: Jessica

Grattis gumman, fy vad rooliiigt!!! :D

2011-01-21 @ 11:31:33
Postat av: Moster Kina

Grattis vad kul, då får ni ta en tur häråt snart då..

2011-01-21 @ 12:35:02
Postat av: mamma

GRATTIS, igen! Så kul att du klarat av även detta.

2011-01-22 @ 08:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0