Eve

Idag avskrev Eve sig från svarta listan. Hon kom hit och tittade hur vi hade det i lägenheten. Det var verkligen roligt att träffa henne igen, var ju så länge sen sist. På den tiden har det dessutom hänt en hel del för oss båda så kändes bra att prata av sig. Hon förstår alltid mig och det känns otroligt bra att fortfarande ha en sådan fantastisk kontakt med sina kompisar trots att man syns så pass sällan. Thumbs up för vänskap helt enkelt!

Innan solen hade försvunnit helt och hållet så passade jag och Eve på att gå till vättern och fota lite. Jag fotograferade porträttbilder på Eve och jag har faktiskt redan hunnit redigera dem. Otroligt! Men här är det i alla fall...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0