Fått ett fotosug

Var ganska så seg i morses, trots det så la jag mig ändå ganska så tidigt igår. Då är det ganska skönt att veta att man har en smula sovmorgon, härligheter. Men eftersom jag börjar vid 12 så tog jag bussen kvart i tio, ganska så tidigt men det är den bästa tiden som jag kan ta. Hela vägen in till Mullsjö så satt jag mest och beundrade det vackra landskapet. Det har ju kommit ganska så mycket snö inatt, i alla fall i Jönköping men snön hade lagt sig så vackert på trädens grenar. Blev ganska fotosugen, så det är ganska surt en dag som denna att inte ha tiden till att fota. Istället står träning på schemat. Än har jag inte gett upp kan jag säga.

Jag hittade en blogg i förra veckan och det är en grafisk designer som har den bloggen. Alltså hon är så sjukt duktig på att använda en sådan ritplatta, tänk när man blir lika duktig som henne. Jag ska i alla fall öva, det har jag bestämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0