Illustration #1

Det här är mitt första riktigt seriösa försök till att använda min ritplatta. Jag kan säga att det tog ganska lång tid och att det var ganska så svårt, men jag är trots allt nöjd med resultatet. Det var ganska länge sedan jag målade för hand någonting och jag har testat ritplattan ett par gånger tidigare, så man kan väl inte precis räkna med något mästerverk ännu. Började måla kring tolv någon gång och nu är klockan halv två, så det tog ganska lång tid. Tekniken är ju ganska så speciell, men man får väl ge det lite tid så ska det nog kunna bli något bra av det med. Gillar ju att testa på nya saker.



Något som jag är riktigt nöjd i denna bild är fakitskt bakgrunden, det andra får jag nog ge ganska så mycket övning till ett tag till. Anyway, här är resultatet i alla fall, både i tecknat och färglagt tillstånd. Nu ska jag käka och öva körkortsteori, sen kommer Eve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0