Ledig dag

Idag är jag ledig och det kommer jag vara varje torsdag framöver. Med andra ord är det bara fyra riktiga skoldagar i veckan på hela terminen. Lätt att man ser fram emot det! Igår var det träning för hela slanten och det gick helt okej. Det märks med träningsvärken kan jag säga. Det knepiga är att trots att jag ändå körde mage så fick jag ingen träningsvärk där, så får väl köra mage på lördag också!

Idag står det tre saker på min att göra lista. Nämligen öva körkortsteori, intervju och laga ärtsoppa. Jag ska nämligen försöka lära David att äta ärtsoppa. Jag menar jag har faktiskt lärt mig att äta massa saker som jag inte gillade under tiden som vi har kännt varandra, nu är det hans tur att lära sig äta ärtsoppa någon gång ibland. Ett plus i kanten är att det är väldigt billig mat, inte konstigt att man får det så ofta i skolan ändå!


Bilden är från midsommarafton. Jag ser helt crazy ut men jag bjuder på det bara för att David är så söt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jättefin bild på er båda!

2011-01-13 @ 18:19:44
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0