Ny dygnsrytm

Har precis varit ute och övningskört. Har varit lite sådär smånervös över min körlektion imorgon, mest för att det kändes så dåligt sist. Idag gick la helt okej, men imorgon då SKA det gå mer än okej. Har också börjat titta lite på säkerhetskontrollen och teorin börjar gå allt bättre och bättre med. Förhoppningsvis så kan man snart uppfylla det första nyårslöftet men mer än så säger jag inte.

Imorgon blir det också möte på JP det ska bli fint det. Lite pengar och kanske något nytt uppdrag, det får vi allt se. Annars så rullar allt på rätt så fint tycker jag. Emma kommer hit för första gången på onsdag och avskriver sig från svarta listan. Tro det eller ej men jag har faktiskt inte sett henne sedan vi slutade skolan för att ta jullov, illa. Men på onsdag då blir det till att tjöta, det kan jag säga. Dessutom tänkte jag även på onsdag smälla in ett träningspass också så det blir fullt upp här ett tag till. Snart vankas det här en kopp te vilket jag tycker känns ganska så passande just nu. Funderar sedan på att vända tillbaka det förbaskade dygnet som jag har lyckats att vända på, inte bra. Imorgon får David köra upp mig vid sju och se till att jag förblir uppe innan han åker till jobbet, good luck.


Kommentarer
Postat av: mamma

Tycker absolut ni ska förstora dem, de är jättefina!

2011-01-04 @ 09:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0