Prommenad på Rosenlund

Idag var det riktigt härligt väder måste jag säga, för att vara vinter. Egentligen tycker jag inte speciellt mycket om vintern, delvis för att jag är ganska så frusen av mig. Därför gömmer jag mig ganska så mycket inomhus vid de kalla månaderna med helst en kopp te och en chokladkaka framför datorn eller tv:n. Men idag trotsade jag dessa instinkter som jag vanligtvis har för att ta mig en härlig prommenad här på Rosenlund, som kameran fick hänga med på.



Eftersom jag och David bor grannar med vätterstranden så inledde vi vår promenix där. Jag passade på att testa mitt nya objektiv, ett minolta objektiv AF 70-210. Hittills har jag trivits ganska så bra med det. Eftersom Rosenlundsbacken har blivit en pulkabacke där numera så passade jag på att fota några som åkte pulka.





Gillar den sista bilden bäst... Tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0