Gårdagens produktion

Ni minns kanske bilden som jag satt och tecknade på igår. Den blev även färdig igår, men givetvis så var jag klantig och glömde stänga av kameran när jag tog den bilden som visade då hur långt jag hade kommit. Som om detta inte vore nog så fick jag inte heller igång vår scanner så det blev inget där heller som visade hur den såg ut. Men nu på morgonen har David fixat så att vi kan använda scannern genom wi-fi:en. Härligt.

En sak som jag såg väldigt tydligt när jag var färdig med bilden, det är utvecklingen. Jag har inte tecknat särskilt mycket överhuvudtaget eftersom jag föredrar andra metoder egentligen (eller för att jag själv har dåligt självförtroende om min kunskap inom det ämnet). Men trots att jag bara har gjort ett par enstaka bilder sen jag fick pennorna så ser man en stor utveckling. Konstigt egentligen, men väldigt roligt!


Så här blev bilden igår!


Första bilden som jag tecknade efter jag fick pennorna. Gjordes den sjuttonde mars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0