Nytt i konstnärsmaterial...


Idag har jag ännu inte hunnit med några kreativa bilder men det räknar jag med att göra senare idag. Ska verkligen ta tag i saker och ting idag och köpa mig en stompf som jag har suktat efter ett tag. Har tidigare kännt att det inte riktigt har varit så kul att slänga ut 40 kronor för en bit ihoppressat papper, men just nu känner jag också att det underlättar nog min målning mer. Så idag ska jag och David hålla alla ögon öppna för att se om vi kan finna några sådana i denna stad för ett vettigt pris.

Dagen har varit rätt vardaglig för oss idag, tvätt och storhandling har stått på högst upp på schemat därav dålig blogging på morgonen! Nu ska jag luncha så får vi se vad som händer sen.

Kommentarer
Postat av: ELIN - ART & PHOTO

Åå tusen tack! Ja stompf är nog en av favoriterna, och även om det "bara är ihoppressat papper" så är det trots allt riktigt bra sådant ;)

Ha det bra!

2011-07-30 @ 20:37:10
URL: http://ennelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0