Svarta naglar


Idag räckte det inte med att ta ut kreativiteten på pappret utan nu fick det bli naglarna. Jag är ganska så kass på att måla mina egna naglar. Tycker det är fruktansvärt svårt och det blir aldrig riktigt bra heller. Blir alltid lite färg som kletar överallt och ingenstans och därför blir det ofta ljusa färger när jag målar och annars brukar jag be om hjälp. Men idag kände jag för att verkligen få dit svarta naglar med ljusa blommor på. Så jag fick kämpa mig igenom det och jag tycker ändå att det blev hyfsat!

Kommentarer
Postat av: Yola

Men när kommer hemlighetsprojektet upp i bloggen :( Nyfiken som en riktig trut ju!!



Hoppas du haft en bra sommar :)Kram!

2011-08-02 @ 18:57:20
URL: http://perfectnicity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0