how many frogs need a girl to kiss....

Idag var jag verkligen ledig och fick en försmak av sommarlovet som för min del började nu. Under hela dagen har jag gjort allt möjligt och ingenting. Målade två bilder och en av dem kommer ni få se nu. Dessutom överraskade jag David med både en nystädad lägenhet, en god bit mat, film och dessutom efterrätt. Han verkade nöjd så min överraskning tycks ha gått hem. Nu är det dessutom bara fyra arbetsdagar kvar för honom innan det nästan bär av till Egypten. Wihoo!


Bilden är en snabbskiss som är gjord med bland annat mina kära promarkers. Älskar dem verkligen... Har dessutom passat på att måla naglarna idag. Gjorde en watermarble-design som ser ut på så här:


Blev ett snabbinlägg ikväll också, men visst är det bättre än inget alls.

Kommentarer
Postat av: Caty

sv: Vad roligt att höra, tack! Och ja, får nog ta mig tiden att måla lite mer nu i veckan ^^. Vad häftiga naglar du fick till förresten, hur gör man watermarble design? :0

2011-06-20 @ 10:26:48
URL: http://www.iamcaty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0