10/50

Nu så har jag lyckats slutföra en femtedel av mitt hemliga projekt. Som ni kanske nu börjar förstå ligger det väldigt många timmar bakom varje del, men det är det värt. Ni kommer förstå när ni väl får veta vad det är som jag egentligen har slysslat med. Några av er kanske redan är på spåret om arbetssättet, men jag kan lova er att ni ALDRIG kommer att lista ut vad det i slutändan kommer att bli. I alla fall om jag inte råkar försäga mig, men det tror jag inte att det händer i första taget. (kan ju hoppas i alla fall).

Förövrigt tycker jag verkligen att det är dags för en liiiten, liiten ledtråd till er som fortfarande inte har gett er katten på vad det är. Så här kommer den:



Den här ledtråden är inte speciellt mycket för ögat det här heller. Men det är en ytterligare liten ledtråd till det slutliga ändamålet. I tiden som är kvar räknar jag med att ni får veta det i sommar. Numera har jag ju ganska så lite tid och det är som sagt väldigt många timmar bakom varje liten del. Det är ju trots allt 40 delar kvar. Men så fort jag får lite mer ledig tid då kommer det hända grejer, det vill jag lova!!!

Kommentarer
Postat av: Y

http://lardigteckna.blogg.se/



Du har säkert sett denna bloggen :) Men tänkte på dig som gillar att teckna.

2011-03-21 @ 14:26:02
URL: http://perfectnicity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0