6,5 vecka kvar till påsklov

Nu har jag faktiskt varit så duktig och påbörjat min uppsats om vattenförsörjning. Känns rätt okej så här långt och vi får helt enkelt hoppas på att jag hittar allt som jag vill ha med. Dagen har varit bra, men jag känner mig extremt skoltrött men jag tänker inte ligga på latsidan nu när det bara är några ynka veckor kvar tills påsklovet och till den värsta stormen är över. Det är faktiskt ganska så exakt 6,5 vecka kvar. JAG SKA HÅLLA UT! Jag måste nog påstå att gå i trean är en psykologiskt jobbig och stressig period fast man har bara några hundra poäng att läsa. Men jag är ändå glad för att få möjligheten att avsluta ett kapitel i min bok och påbörja med ett nytt.

Nu ska jag nog ta mig tiden till ett varmt bad och titta på någon serie eller något på datorn. Det kommer bli härligt, ungefär lika härligt som med en smula sovmorgon imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0